POLITYKA ZWROTÓW - NaDaSie.pl



1. Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującym prawem (art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

Wyjątek: ze względu na charakter oferowanych przez nas produktów, prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku:

  • produktów spożywczych ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do spożycia,
  • produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względów higienicznych lub zdrowotnych (np. herbaty, przyprawy, kosmetyki ekologiczne).

2. Jak dokonać zwrotu?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy:

  1. Poinformuj nas o decyzji, wysyłając maila na adres: [email protected] w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
  2. W wiadomości podaj numer zamówienia oraz dane niezbędne do identyfikacji.
  3. Prześlemy Ci instrukcje dotyczące dalszego postępowania, w tym adres do odesłania produktów.

Produkty należy odesłać nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o chęci odstąpienia od umowy.

3. Zwrot środków

Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu:

  • Zwrócimy Ci pieniądze nie później niż w ciągu 14 dni tą samą metodą płatności, jakiej użyto przy zakupie.
  • Koszty zwrotu towaru ponosi klient, chyba że uzgodniono inaczej.

4. Reklamacje i uszkodzenia

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, niezgodny z zamówieniem lub niepełnowartościowy:

  • Skontaktuj się z nami jak najszybciej: [email protected]
  • Prosimy o załączenie zdjęcia oraz numeru zamówienia.

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych.

Dodatkowe informacje

  • Działamy zgodnie z ideą Zero Waste – zachęcamy do odpowiedzialnych zakupów, które nie generują niepotrzebnych zwrotów.
  • Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów – napisz do nas, chętnie pomożemy.
To top